Меню сайту
 Новини  Інформація про заклад Результати моніторингу якості освіти  Організація навчання  Методична робота  Органи самоуправління  Шкільний олімп  Учнівська сторінка  Батьківська сторінка Прозорість та інфор- маційна відкритість   Фінансово-господарська діяльність
Безкоштовні «гарячі» телефонні лінії

Корисні посилання
На допомогу учням Калуського НВК у вивченні інформатики Міністерство освіти та науки України Департамент освіти, науки, сім'ї, молоді та спорту Івано-Франківської ОДА Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 Управління освіти Калуської міської ради
Калуський міський методичний центр
Український центр оцінювання якості освіти Івано-Франківський регіональний центр оцінювання якості освіти Освітній портал ПедПРЕСА Освітній портал Osvita.UA
Календар
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцінка роботи сайту
Всього відповідей: 427

Безкоровайна Оксана Миколаївна

практичний психолог НВК, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, психолог-методист.

Зварич Вікторія Богданівна

практичний психолог НВК, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.

Савка Мар’яна Вікторівна

соціальний педагог НВК, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.

Федоришин Ірина Миронівна

соціальний педагог НВК, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.



У яких випадках
учні можуть звертатися
до соціального педагога?

* якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
* якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
* якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
* і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...

Дитина сирота

Це дитина, у якої:
- батьки померли;
- мати померла, дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері.

Дитина позбавлена батьківського піклування

Це дитина, яка залишилася без бать-ківського піклування, тому що:
- батьки були позбавлені батьківських прав;
- дитину відібрали у батьків за рішенням суду;
- батьки визнані судом зниклими без вісті;
- батьки визнані судом померлими;
- батьки визнані недієздатними;
- батьки знаходяться в місцях позбавлення волі;
- батьки знаходяться під вартою під час слідства;
- батьки знаходяться у розшуку;
- тривала хвороба батьків, яка за-шкоджує виконанню батьківських обо-в’язків;
- батьки невідомі.

Дитина-напівсирота

Дитина, в якої помер один з батьків.

Дитина з багатодітної родини

Дитина мешкає в родині, де ви-ховується три та більше дітей (зокрема, які знаходяться під опікою або піклуванням).

Дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС

Це дитина, у якої: батько або один з батьків мають статус постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, що підтверджено посвідченням.

Дитина з вадами

Статус дитини з вадами надає медичний заклад (є посвідчення).

Дитина з малозабезпеченої
родини

Малозабезпечена родина - це родина, яка стоїть на обліку в Управлінні праці та соціального захисту населення та отримує там допомогу.

Дитина батька Афганця

Статус дитини підтверджується посвідченням батька, яке засвідчує що він був учасником бойових дій в Афганістані.

Дитина одинокої матері

Дитина, яку виховує тільки мати, тому що:
- дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері;
- батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу.
Одинокі матері стоять у обліку в УТСЗН та отримують там на дитину допомогу одинокої матері.

 

 

 

Соціальний захист
учнів пільгових категорій

Охорона дитинства -- система державних та громадських заходів, спрямованих на забезпечення повноцінного життя, всебічного виховання і розвитку дитини та захисту її прав.
У навчальному закладі постійно проводяться дослідження з метою виявлення дітей соціально-незахищених категорій, а саме:
-- вивчення соціально-психологічних особливостей дітей та соціально-педагогічного впливу мікросередовища навчального закладу на вихованців шляхом спостереження, бесід, опитування, інтерв’ювання, тестування, аналізу документів тощо;
-- захист прав та інтересів дітей, що здійснюється через дотримання положень міжнародних та вітчизняних нормативно-правових документів в умовах школи та сім’ї; захист прав дітей, що є представниками національних меншин; виявленні дітей, які незаконно зайняті на роботі в навчальний час, і вирішення питання їх освіти; сприяння дітям та батькам в отриманні гарантованих їм пільг;
-- інтеграція дітей, які мають функціональні обмеження чи проблеми зі здоров’ям у середовище загальноосвітнього навчального закладу;
-- виявлення дезадаптованих дітей, встановлення причин дезадаптації та надання їм необхідної допомоги;
-- проведення просвітницько-профілактичної роботи з учнями та батьками;
-- корекція стосунків, способів соціальної дії, посередництво в творчому розвитку особи та групи, які сприятимуть оволодінню підлітками новим досвідом, допомозі в розблокуванні позитивних емоцій, створенні ситуації успіху, зміні уявлень вихованця про своє “Я“, підтримці ініціатив окремого учня чи групи, створенні умов для самореалізації;
-- стимулювання соціально-значимої діяльності учнів: залучення до діяльності дитячих та молодіжних організацій; залучення до занять у гуртках, секціях тощо;
-- стимулювання та підтримка соціальних ініціатив учнів;
-- вивчення особливостей життєдіяльності дітей в умовах сім’ї шляхом обстеження матеріально-побутових умов проживання сім'ї, соціального інспектування та забезпечення за необхідності соціального патронажу та соціального супроводу сім’ї;
-- організація внутрішньо шкільного моніторингу з метою своєчасного виявлення та вирішення соціально-педагогічних проблем дітей, батьків, педагогічного колективу;
-- налагодження взаємодії з представниками педагогічного колективу школи, інших інститутів соціального виховання, громадськості.

Пільги
на безкоштовне харчування учнів
у шкільній їдальні


На виконання ст. 25 Закону України “Про освіту”,  у редакції з урахуванням змін, внесених п.6 Закону України «Про внесення змін та визнання такими що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2004 р. №76-VIII, статті 19 Закону України «Про охорону дитинства» у редакції з урахуванням змінвнесених п.26 Заклну України «Про внесення змін та визнання такими що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2004 р. №76-VIII та пункту 6 статті 32 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись рішенням  виконавчого комітету    міської ради від 13.01.2017 року №2 «Про безкоштовне харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх шкіл та гімназій міста ІІ семестру 2016-2017 навчального року»  

-- безкоштовні сніданки для 10 дітей-сиріт у розмірі 17 грн. 00 коп. на день;
-- безкоштовні сніданки для 65 дітей з малозабезпечених сімей, учнів 1-11 класів, у розмірі 12 грн. 00 коп. на день, на підставі довідок управління праці та соціального захисту населення;
-- безкоштовні сніданки для 484 учнів 1-4 класів у розмірі 9 грн. 00 коп. на день;

-- безкоштовні сніданки для 2 дітей із сімей внутрішньо переміщених зі сходу України та АР Крим;

-- безкоштовні сніданки для 30 дітей із сімей, батьки яких мають статус учасника АТО.
З метою соціального захисту за кошти бельгійського допомогового комітету ”Іскра”, на основі обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей в школі надано безкоштовне харчування 23 учням із соціально-незахищених категорій сімей.